Moldovagaz: Consumatorul final depistează că i-a fost emisă o factură de plată eronată (indici facturați greșit, lipsa indicilor, indici estimativi etc) pentru a remedia situația creată pot fi utilizate următoarele căi:

Citirea indicilor echipamentului de măsurare a gazelor naturale în luna decembrie 2021 atât pentru sectorul municipal, cât și pentru sectorul particular, s-a efectuat cu asigurarea măsurilor de siguranță și precauție privind contactul direct cu consumatorii la preluarea indicilor. Se arată în comunicatul emis de Moldovagaz.

Astfel, În cazul în care consumatorul final depistează că i-a fost emisă o factură de plată eronată (indici facturați greșit, lipsa indicilor, indici estimativi etc) pentru a remedia situația creată pot fi utilizate următoarele căi:

– apelul telefonic la numărul unic 1304 sau 1305 (în cazul capitalei), disponibil în toată țara, sau „Cabinetul personal al consumatorului” de pe site-ul www.moldovagaz.md

– telegram-canalul https://t.me/MoldovagazSupportBot (întrebările din partea consumatorilor sunt recepționate în regim 24 din 24 de ore, iar răspunsurile sunt oferite după prelucrarea acestora de operatori).

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*